czwartek, 16 czerwca 2016

Upominek dla małej dziewczynki!

kartka + zakładka
Niestety Janek nie będzie mógł pójść na urodziny do swojej koleżanki z przedszkola, ale zrobiłam z tej okazji kartkę i zakładkę do książki. Dołożymy do upominku, który synek sam wybierze. 


Upominek dla małej dziewczynki


Jak dla mnie taki upominek MUSI być różowy, uroczy i choć odrobinę praktyczny. Oczywiście to moje odczucia, które zapewne wynikają po części z posiadania w domu dwóch małych łobuzów. Zrobiłam kartkę w komplecie z zakładką do książki (aspekt praktyczny!) i mam nadzieję, że spodoba się jubilatce.

Kartka dla dziewczynki

upominek dla dziewczynki

Zakładka dla dziewczynki

upominek dla dziewczynki
upominek dla dziewczynki
upominek dla dziewczynki
Wykorzystałam na kartkach urocze grafiki od Janet i spodziewajcie się kolejnych prac w tym "duchu". Jestem nimi zauroczona. 

Na koniec jeszcze jedno ujęcie kompletu.
Dziękuję za odwiedziny i każde dobre słowo.
Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)