środa, 22 czerwca 2016

Kartka sztalugowa na ślub!

ślub 2016
Sezon ślubny trwa w najlepsze, dlatego mam dla Was kolejny pomysł na kartkę ślubną. Może niekoniecznie mam na myśli papiery i dodatki, ale formę. Taką kartkę można postawić np. na półce, żeby cieszyła oko jeszcze jakiś czas po uroczystości.


Kartka sztalugowa, czyli easel card


Wdzięczna forma, niewymagająca wielkiego nakładu materiałów i pracy! W internecie znajdziecie mnóstwo kursów i filmików na ten temat. Ja się nauczyłam robić ten typ kartki od Brises, której prace podziwiam od swoich początków. Zachęcam do obejrzenia kursu i spróbowania zrobienia własnej wersji.

Moja kartka ślubna

kartka ślubna easel card
wedding card
kartka ślubna easel card
kartka ślubna easel card
własny digi stempel

kartka ślubna easel card
kartka ślubna easel card

 *cytat ze zdjęcia tytułowego: Jan Paweł II


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie! 
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)