czwartek, 23 lipca 2015

Folkowy box urodzinowy




      Po urlopie ze zdwojonym entuzjazmem rzuciłam się na papiery, klej i wszelkiej maści przydasie. W głowie ogrom pomysłów, a dziś jeden ze zrealizowanych. Kartka w formie pudełka na urodziny Cioci Małgosi, której w tym roku niestety nie odwiedzimy. Postanowiłam pokazać Naszą rodzinkę, a przede wszystkim chłopców, którzy ostatnio mocno wyrośli.






     Wykorzystałam drewnianą szpulkę i nawinęłam na nią kartkę z życzeniami. Zapięcie to tekturka z dziurkami w kształcie serca i sznurek. Samo pudełko wykonałam z papierów Bee Scrap Góralska Melodia. Kojarzą mi się z chustką mojej śp. Babci, którą otrzymała od swojej szwagierki mieszkającej w górach. Kwiatki mozolnie wycinałam i podklejałam kosteczkami 3D, żeby uzyskać efekt przestrzenności.

     Wyszło folkowo. Myślę, że nietypowa kartka przypadnie Cioci do gustu, a tymczasem zgłaszam ją na wyzwanie Na Strychu.