czwartek, 30 lipca 2015

Kartka na ślub...

kartka ręcznie robiona na ślub
     Dostałam zamówienie na kartkę ślubną. Trudne zadanie, bo miała być najpiękniejsza jaką do tej pory zrobiłam... Właściwie to ciężko mi to jakoś skomentować sensownie, bo przy każdej kartce, przy każdym zamówieniu staram się bardzo, bardzo, bardzo. Efekt jest różny, czasami już na etapie tworzenia wychodzi inaczej niż planowałam, ale zawsze wkładam mnóstwo serca i pracy w każdy "twór". Ocenę zostawiam zamawiającym i Wam, blogowi przyjaciele.


     Dziś kartka trochę inna niż wszystkie do tej pory, inspirowałam się pracą Klaudii Szpunar, do której lubię zaglądać i podziwiać.

     Oto i moja kartka ślubna:




     Moja ostatnia refleksja odnośnie moich kartek: używam mało kwiatów. Do tej pory wkurzało mnie przyklejanie, ale odkąd mam klej na gorąco to problem zniknął. Zasoby się kończą, czas wybyć do jakieś hurtowni... 

     Wyszło jakoś tak delikatnie, romantycznie. Mam nadzieję, że kartka spodoba się zamawiającej. 

     Materiały: papiery Bee Scrap i Galerii Papieru, kwiaty z Jucca, do tego rama z masy MS, trochę pół perełek i koronka. 

     Kartka doskonale pasuje na wyzwania:



Dziękuję za odwiedziny.