niedziela, 17 maja 2015

Blog Hop, czyli zabawa z Bee Scrap

bee scrap notes
     Witajcie!

     Razem z koleżankami z DT Bee Scrap postanowiłyśmy zaproponować Wam zabawę zwaną Blog Hop.

     Jeśli o mnie chodzi to mój pierwszy raz, więc jestem ciekawa czy znacie i gracie?
Wszelkie zasady są dokładnie opisane na pszczółkowym blogu, gdzie gorąco zapraszam. W skrócie tylko napiszę, że trzeba odwiedzić kolejno blog każdej dziewczyny z DT Bee Scrap, skomentować pracę stworzoną w ramach zabawy, zapamiętać element, który każda z nas "poleca" i wykonać pracę z pięcioma produktami. Zabawa trwa dwa tygodnie. Dzięki temu możemy poznać nowe blogi, a przy okazji wygrać nagrodę od Bee Scrap.

    W ramach Blog Hop stworzyłam notes bardzo podobny do mojej pierwszej inspiracji w ramach DT Bee Scrap. Znowu wykorzystałam arkusz w deski i kolor żółty, a "polecam" TEKTURKI.







Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy.
Dodam jeszcze, że ten notes powędruje do osoby, którą wybierzemy wśród wszystkich komentujących. Są chętni?
A tymczasem...

Zapraszam na bloga Magdy.

Udanej zabawy Hop Blog!