sobota, 9 maja 2015

Dla chłopców...

      Po dłuższej majówce wczoraj w końcu usiadłam i pociachałam trochę papierów. Od razu poczułam się lepiej, to chyba już nieuleczalne?!?

      Dziś pokażę dwie karteczki stworzone z myślą o chłopcach, tych małych i tych trochę większych.

Kartka nr 1

Przy okazji ostatnich porządków w pudełkach z papierami odkryłam jedną kolekcję, która mnie urzekła. Typowo do prac chłopięco - męskich, ze względu na kolorystykę i temat (auta, balony, znaki drogowe itp. ). Spodziewajcie się ich więcej.

Arkusz jest tak "ozdobny", że zależało mi na jego złagodzeniu, więc biel wydała mi się idealna. Do tego napis z LEMONADE (też odkryty przy okazji porządków).


Kartka nr 2

Tutaj czarno - biały misz masz. Papiery, trochę taśmy, pianka 3D, cienkopis i alfabet. I już!



Przyjemności!