sobota, 15 listopada 2014

Nie samymi świętami człowiek żyje...

     Kartki dla dzieci to chyba moja ulubiona kategoria, a komponowanie na nich ulubionych bohaterów to nie lada wyzwanie.

     Co roku dostaję zamówienie na kartkę dla Karlosa, który w tym roku kończy 6 lat. Wiek to już "poważny", więc i bohater już bardziej mroczny.

     Proszę Państwa, oto Spiderman!





     Na papierze odrysowałam zarys twarzy, narysowałam pajęczą nić, nakleiłam oczy warstwowo. Literki także wydrukowałam, wycięłam i podkleiłam taśmą 3D.

     Kartka dotarła do Zamawiającej i została zaakceptowana. Uff... A mój Jasiu  nie chciał jej oddać, więc mu obiecałam zrobić taką na urodziny. No przecież nie może być tak, że mamusia nie wręczy kartki z życzeniami własnemu synowi...

Udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Ula - i tak do osiemnastki :)
    Tylko bohaterowie zmienią sie pewnie na bohaterki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)