piątek, 14 listopada 2014

Jak co roku o tej porze...

     To już moja świecka tradycja. Zaraz po Święcie Zmarłych zabieram się za tworzenie kartek bożonarodzeniowych. W tym roku podeszłam do tematu bardziej metodycznie, tzn. wcześniej założyłam sobie zeszyt, w którym rysowałam sobie szkice kartek, luźne pomysły. Na Pintereście stworzyłam tablicę z inspiracjami, dzięki czemu w chwili "zero" usiadłam i mogłam skupić się na wykonaniu. Oczywiście nie wszystkie kartki są już gotowe, bo sporo, SPORO mi brakuje, ale praca wre. Czuję się w swoim żywiole, pomysły same wpadają do głowy, gorzej z czasem i siłami na wykonanie, ale wyrobię się, prawda?

     Dziś pierwsza kartka, a właściwie dwie zrobione z tych samych elementów, ale w innych kolorach. Ciekawe, która Wam się bardziej podoba?

Brązowa?



Niebieska?



A może po równo?



     Kartki wykonałam z użyciem grafiki Agnes B. dlatego zgłaszam je na digi wyzwanie, o którym możecie poczytać na Jej blogu.



Wkrótce postaram się pokazać kolejne kartki w świątecznym klimacie...
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. O jej! Obie są cudne :D
    Dziękuję za dołączenie do mojej digi-zabawy ;)
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jak zawsze :) ale jednak chyba bardziej ta brązowa ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Urszula,
    Kocham, ja jeśli pozwolisz mi wyciągnąć karty.
    Dobry i piękny dzień.
    Do zobaczenia wkrótce.
    Pocałunki.
    Chantal

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)