czwartek, 28 listopada 2013

Kartka w formie piły do cięcia!

Wieczory mijają z prędkością światła, chociaż ciągle coś tnę i kleję. Po intensywnej niedzieli miałam sobie odpuścić na kilka dni, ale NIE POTRAFIĘ. Pomysł goni pomysł, a materiałów ubywa. :)

Dziś kartka, którą zrobiłam Tacie na urodziny. Dla "złotej rączki".


Szablon sama sobie przygotowałam, kartka ma mało dodatków, bo jakoś nic mi nie pasowało. Kwiatki? Nie... A tak przy okazji padło pytanie: do czego ta piła? :)
To chyba najbardziej nietypowy wzór kartki jaki robiłam. Co o niej myślicie?
Pozdrawiam.
Ula

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i oryginalny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehhe a;e pomysł świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super pomysł!!! A z dodatków, to może trybiki by się nadawały :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)