poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna?!

Dzisiejszy spacer był bardzo udany, bo słoneczko pięknie grzeje w Poznaniu. Zaczęłam myśleć o wiosennych porządkach...Chyba się jednak wstrzymam. W sklepach pojawiły się już jakiś czas temu nowe kolekcje, które urzekają kolorami, aż chce się żyć! Cóż, z moim powiększającym się brzuchem raczej daruję sobie wymianę garderoby, ale może chociaż zmiana fryzury? Kto wie?!


Słońce daję mi energię i motywację do pracy z papierami. Dzisiaj efekt ostatniego "posiedzenia". Kartkę wykonałam według starej mapki Magicznej Kartki, korzystając z różnych papierów w jasnych kolorach.
Jest tu mój ulubiony, stemplowany motyl i warstwy...

 I obrazek, który mnie zauroczył od pierwszej chwili...

     Pracę zgłaszam na wyzwanie z JAJEM w DeaArt - inspiracje.
***
Jestem ciekawa, czy Wy planujecie jakieś zmiany na wiosnę? 
Pozdrawiam popołudniowo - poniedziałkowo!

4 komentarze:

  1. Zające po dyngusie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki są przeurocze :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, bardzo wesoła:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna grafika, dziękuję za przyłączenie się do zabawy w DeaArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)