czwartek, 28 marca 2013

Mini albumik

     Tym razem wersja dziewczęca, dla koleżanek Jasia. Zdjęcia są te same, co w poprzednim poście. Kolor bazy zostawiłam bez zmian, tylko dodatki są różowe. Nie mogłam sobie odmówić.
(Przy okazji dodam, że na wczorajszym USG wyszło, że kolejne dziecko to też chłopiec, więc teraz będę nadużywać różu przy innych zleceniach - strzeżcie się!).
     Jak w albumiku Jasia, także tutaj wykorzystałam gratisy z zakupów, oraz dodatki papierowe od Basi.










Dwa "bliźniacze" albumiki razem:

***
Zrobiłam ostatnio takie zajączki dla koleżanek Jasia:
Do środka zapakowałam kilka drobnych słodkości...
***
Jak Wam idą przygotowania do Świąt? W tym roku u siebie, czy "na wyjeździe"?

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. 

1 komentarz:

  1. nie ukrywam, że trafiłam tu przypadkiem, ale jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich pomysłów i talentu idącego w parze z cierpliwością :) też kiedyś próbowałam sił w scrapbookingu, ale klej był wszędzie tylko nie na papierze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)