piątek, 22 lutego 2013

Kobieco

     Zima za oknem, ale powinnam już myśleć o wiośnie. I robieniu kartek wielkanocnych... No jakoś się nie mogę zebrać za to, wolę poczytać, obejrzeć film (w planach Mój tydzień z Merlin - ktoś widział?). Nie chodzi nawet o brak pomysłów, bo jak zawsze mam ich kilka, aż trudno się zdecydować. Tylko górę bierze wygoda!
     Nie chcę jednak, aby ktoś pomyślał, że porzuciłam scrapbooking, co to, to nie! Pokażę Wam przepiśnik, który pasuje na wyzwanie Diabelskiego Młyna.


Notes kuchenny z taką samą kobietą jak tu. Lubię to!

 Wykorzystałam kartkę ze starej książki...
 Dodałam napis z Wycinanki, który potraktowałam preparatem do spękań:
 Jest też ćwiek, a papier z napisami zrobiłam stemplami.
 Format przepiśnika A5, kartek 100 sztuk w kratkę.
 Wewnątrz jest kieszonka na karteluszki z przepisami.
Przy pisaniu posta miałam asystenta:
***
Pozdrawiam ciepło, udanego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. hej,
    Bardzo lubię Twój obrazek, kobiecy 100%, pięknie wycięty a efekt piorunujący, wystarczy tusz czy coś jeszcze?Kotek też sympatyczny, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam zaprosić do mnie :)
    http://scrapkards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Ula, dołączam Cię do blogów obserwowanych, mam nadzieję, że zwycięzysz, bo Pin Up mnie urzekła aż za bardzo, a dlaczego, już niedługo opowiem o tym na moim blogu

      Usuń
  3. ale kobiecy przepiśnik;)
    dziekuję za udział w Diabelskim wyzwaniu
    pozdrawiam Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski przepiśnik :D Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)