piątek, 5 lutego 2016

Lista 10 filmów idealnych na walentynkowy wieczór!

co obejrzeć w walentynki w domu

Postanowiłam zaproponować Wam kilka filmów, które nadają się na walentynkowy wieczór. Będzie o miłości, romantycznie, ale nie ckliwie. Trochę klasyki, trochę pozycji z ostatnich lat, a na pewno znajdziecie na liście film, którego nie widzieliście.

Film na wieczór walentynkowy?

Oto moja całkowicie subiektywna lista 10 filmów, które polecam na walentynkowy wieczór.

Co się wydarzyło w Madison County

film na walentynki
Ten film to klasyka z genialną Meryl Streep i Clintem Eastwoodem. Jest to jedna z piękniejszych historii o uczuciach, o przeznaczeniu i niespodziankach jakie niesie nam życie. Polecam :) 

Notthing Hill
film na walentynki

Anglicy robią genialne komedie romantyczne, takie subtelne, podszyte humorem. Historia księgarza, który spotyka gwiazdę filmową...Trąci banałem, ale Julia Roberts i Hugh Grant z typowym dla siebie wdziękiem zabierają nas w świat miłości. 

Ona
film na walentynki

Połączenie romansu i sci -fi. To mogło się nie udać, ale Joaquin Phoenix może zagrać nawet "kochanka" programu komputerowego. Film polecam fanom komedii romantycznych, których nie przeraża lekko moralizatorskie tło historii. 

Długi wrześniowy weekend
film na wieczór walentynkowy

Uwielbiam ten film. Ciągle siedzi w mojej głowie, mimo iż sporo czasu minęło odkąd go oglądałam. Odsyłam do wpisu, sprzed prawie roku.

Listy do Julii
film na wieczór walentynkowy

To nie jest wybitna komedia romantyczna. W kinach przeszła bez echa, sama widziałam film w TV. Myślę, że jest to film idealny na walentynki, bo opowiada historię kobiety (Vaneesa Redgrave) podróżującej, aby odnaleźć ukochanego z lat młodości. Akcja toczy się w słonecznych Włoszech co dla mnie jest wystarczającym argumentem do obejrzenia tego filmu....Do tego dostajemy piękne zdjęcia, które dają wystarczającą dawkę rozrywki dla każdego spragnionego zwyczajnego, prostego, miłego filmu.

Tajemnica Brokeback Mountain
film na wieczór walentynkowy

Trzeba było nie lada odwagi, aby opisać uczucie dwóch kowbojów. Miłość z góry skazana na klęskę, determinowana przez środowiskowy ostracyzm, po szekspirowsku tragiczna i zakazana. Wystarczy, aby widz odrzucił uprzedzenia, aby móc odkryć uniwersalność historii. Surowe zdjęcia, odpowiednia muzyka. Wszystko gra! 

WALL-E
film na wieczór walentynkowy


Cudny film o samotności i rodzącym się uczuciu. To nic, że to animacja dla dzieci. To nic, że występują robociki. Ważne, że jest uczucie, które odmienia bohaterów, ale i świat. Obejrzyjcie. Koniecznie.

ŁUK, PUSTY DOM

film na wieczór walentynkowy
Dwa filmy koreańskiego reżysera Kim Ki Duka pokazują miłość bardziej od strony metafizycznej. W filmach praktycznie nie ma dialogów, wszystko pokazane jest obrazem. Jeśli potrzebujecie "wyzwania" w walentynkowy wieczór to polecam. Będziecie mieli o czym dyskutować. :)

Uwierz w ducha
film na wieczór walentynkowy

Kolejny klasyk na liście, pomysłowa mieszanka komedii i dramatu, fantasy i romansu. Warto się skusić ze względu na Patrica Swayze i Demi Moore. 

Jeśli zdecydujecie się na jakiś film, to pozostanie tylko kupić wino i przygotować popcorn.

Może podacie w komentarzu film, który Waszym zdaniem powinien znaleźć się na takiej liście? Śmiało!

Odsyłam do wcześniejszych wpisów z serii walentynki 2016:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)