środa, 17 lutego 2016

Kartki wielkanocne!

kartka wielkanocna
Zapowiadałam w Walentynki, że wkrótce pojawią się na blogu pierwsze w tym roku kartki wielkanocne. Dziś nadszedł ten dzień i przychodzę do Was z kurczaczkami i życzeniem Wesołego Alleluja!

Kartka wielkanocna


Wielkanoc kojarzy mi się z soczystą zielenią, słońcem i tulipanami. Wyjęłam już z czeluści szafy przydasie idealne do robienia prac wielkanocnych i zaczęłam działać.

Lubię tworzyć kartki z tej okazji w żywych kolorach, więc spodziewajcie się w najbliższym czasie eksplozji barw. Dziś kartka zielona z białymi kurczaczkami. Wzór bardzo podobny do kartki z zeszłego roku, ale uznałam, że mogę zliftować sama siebie, a co!

kartka wielkanocna
Karta jest prosta, składa się z warstwy papieru w kropki i drugiej gładkiej, która przymocowana jest na kostkach 3D. Tak samo zresztą przykleiłam kurczaczki. Mam je od zeszłego roku i nadal uwielbiam! Słodziaki :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie PR SZOK Wyzwanie #33 "Zielono mi..."

wesołego alleluja
Czy Wy tak samo niecierpliwie czekacie na zakończenie zimy jak ja? Lubicie takie kolorowe kartki?
Wkrótce kolejne wzory.
Pozdrawiam ciepło i wiosennie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)