poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dzień Blogów i powrót do rzeczywistości...

     Jeszcze dziś rano goniłam chłopców po lesie, bo w piżamach poszli oglądać wiewiórki... Teraz siedzę wykończona na fotelu i myślę o tym, jak czas szybko mija...


     Miesiąc. Dokładnie tyle czasu spędziłam poza domem. Z dala od Poznania. Od tramwajów. Od sygnałów karetek. Od całego tego hałasu i świateł jakie generuje miasto...

     Za mną poranne pakowanie, podróż, a potem tzw. ogarnianie mieszkania i pranie, pranie, pranie. Ilość kurzu przerosła moje oczekiwania. Pył na balkonie z budowanej w pobliżu galerii osiadł na oknach chyba na centymetr... Czeka mnie ostra walka! :D

     Tymczasem mam dla Was kolejną kartkę stworzoną jeszcze w sielskich warunkach. Zrobioną według tego samego klucza co poprzednia, czyli z wykorzystaniem grafiki z magazynu Twój Styl!


     Papiery Bee Scrap, kwiatek Dp Craft, a  grafika autorstwa Anny Halarewicz. Boska. Podziwiam w Twoim Stylu od dawna. 




     Dziś święto wszystkich blogerów, żeby więc tradycji stało się zadość, podaję moją listę ulubionych "do czytania".
  • Design Your Life - bo fascynuje mnie urządzanie mieszkania (kiedyś wykorzystam wszystkie rady!!!);
  • Niebałaganka - bo ja lubię oglądać i czytać o sprzątaniu, a właściwie o tym jak to lepiej zorganizować;
  • Sroka o ... - bo coraz bardziej interesuje mnie co jest w kosmetykach, ale przede wszystkim co warto kupić!
  • Ubieraj się klasycznie - odkryłam na początku roku (?!) i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy. O modzie. Inaczej, wnikliwie, na czynniki pierwsze rozłożony styl, uroda, zakupy!
  • Little Town Shoes - bo Nowy Jork mnie fascynuje... Polka W NY to gratka! Super wpisy, najfajniejszy to chyba o małych mieszkaniach :D
     Kolejność przypadkowa, brak tu blogów scrapowych, no ale te się raczej ogląda niż czyta... Zresztą, cała lista na lewym pasku bocznym. Zapraszam, polecam. Udanego czytania!

     A wszystkim blogerom życzę dużo wolnego czasu, mnóstwa inspiracji i zawsze sprawnego łącza...