niedziela, 9 sierpnia 2015

Zając w sierpniu?!?

handmade kartka
     Witajcie w ten upalny, niedzielny dzień! Przerwa w blogowaniu jest spowodowana urlopem od miasta. Oczywiście wypoczynek nie byłby pełen bez kartkowania. Spakowałam torbę przydasi i zaczęłam tworzyć wśród drzew z widokiem na hamak, w którym spał Piotruś.




     W tych okolicznościach przyrody powstały m.in. dwie kartki, które dziś pojawiły się na blogu Bee Scrap, gdzie odsyłam po więcej zdjęć. 

Grafika od Janet
Grafika od Janet
     Uroczy Pan Zając zamieszkał na naszej działce w zeszłym roku i od tej pory wywołuje uśmiech na mojej twarzy za każdym razem jak na niego patrzę. 

     Skoro "biuro" mam już zorganizowane, to postaram się z niego często korzystać i pokazywać wytwory tu na blogu.

     Udanej niedzieli.
 Pijcie dużo płynów i odpoczywajcie na maksa!