piątek, 14 lutego 2014

Kartki dwie...

     Czy Wam też dni mijają z prędkością światła?! Mimo, że są coraz dłuższe, a moje szczególnie, bo zaczynają się często po 4 rano? Ach...
     Mam ostatnio dużo potrzebę cięcia, klejenia, tworzenia. Wszystko inne mnie nie interesuje. Nie chcę mi się czytać, oglądać filmów, nic tylko kartki, kartki, kartki. I jakiś notesik ostatnio się trafił. W planach już mam albumy, więc "BÓJCIE SIĘ"!

     Dziś dwie kartki robione na zamówienie. Wytyczne jasne, a oto efekty.

Nr 1 kartka męska




Nr 2 kartka z żyrafą



     Kartki różne kolorystycznie, ale łączy je forma sztalugi. Bardzo uniwersalna, prawda?

Grafika żyrafy spodobała mi się tak bardzo, że powstał jeszcze do kompletu mini notes. Idealny do torebki, np. na listę zakupów. Wymiary ok. 10 cm x 10 cm.



     Używacie takich notesów?  Czy już tylko w smartfonach robicie notatki? Ja mam dwa tego typu maluszki, a do tego kalendarz książkowy. A i tak nie pamiętam o wszystkim...:)

Udanego piątku!



2 komentarze:

  1. bardzo intrygująca kartka , kobieta na dziale to jest coś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace a szczególnie pomysłowa jest ta "męska" karteczka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)