wtorek, 10 września 2013

Wrzesień, czas ślubów?

To nie tylko miesiąc, gdy zaczyna się rok szkolny, ale wymarzony czas na śluby. Jest jeszcze ciepło, ale już po wakacjach, więc odpada problem nieobecności niektórych z uwagi na wyjazdy urlopowe, czyż nie?

   
We wrześniu ślubowaliśmy My, moi rodzice, znajomi z W-wy i Bydg, a w tym roku dołączyła kuzynka męża. ( Przy okazji GRATULACJE!!! :) ) Z uwagi na to, że niedawno urodziłam Piotrusia, z bólem serca odpuściłam sobie udział w uroczystości i zabawę do białego rana... Żałuję, bo lubię tańczyć, a do tego przepadła okazja spotkania rodzinnego. Buu...

Śluby to wdzięczny temat kartek. Bogactwo form, kolorów i dodatków pozwala wykazać się w pełni. Bardzo modne są eksplodujące pudełka, ale ja postawiłam na mniej spektakularną formę.

Oto pierwsza kartka sztalugowa w pudełku!



     Kilka szczegółów:

Tekturka "potraktowana" brokatem :)


Stempel od Novinki 
 Do kartki zrobiłam pudełko:



A na koniec komplet :)

Przechowuję Nasze kartki ślubne, chociaż spotkałam się z opinią, że to zbieranie śmieci... No, ale ja to sentymentalna jestem :)
Kto po ślubie, łapka w górę i napiszcie w jakim miesiącu. Może moja teoria, że wrzesień to najlepszy czas na weselisko jest zbytnio naciągana?
Pozdrawiam ciepło.

9 komentarzy:

  1. u nas sierpień
    siostra kartki śłubne wyrzuciłam przed 5 rocznicą ślubu. uwazam ze to nie potrzebne zbieractwo..

    wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ślubowałam we wrześniu. Dokładnie 15 rok temu:) To był szalony ślub który zorganizowaliśmy spontanicznie w 3 miesiące:) śliczna kartka soczyście fioletowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja ślubu w 3 miesiące?! Nieźle! :)

      Usuń
    2. a tak dokładnie to decyzja o ślubie zapadła 1 lipca a więc nawet mniej niż 3 miesiące było na przygotowania:) w niektórych sprawach mieliśmy po prostu fuksa np. jedyna orkiestra była wolna i to na dodatek dość fajna bo akurat para odwołała ślub, nasz kochany ksiądz też pomógł i przyśpieszone nauki nam zrobił :)

      Usuń
  3. U mnie ( u nas) to był luty, nie było żadnego 'r", a minęło już 40 wspólnych lat!
    Żałuję,że nie mam żadnej pamiątki oprócz obrączki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze zdjęcia, które można pięknie oprawić w albumie...

      Usuń
    2. O zdjęciach zapomniałam, rzeczywiście album by się im przydał ;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)