czwartek, 31 grudnia 2015

Kreatywne przygotowania do Sylwestra 2015!

baner handmade

     U mnie nie dowiecie się jaką wybrać kreację, czy makijaż na imprezę, bo ja ten wieczór spędzam w domu z mężem i dziećmi. Nie mam przekonania do hucznego witania nowego roku, a na swoim ostatnim sylwestrze byłam tak dawno, ze nawet niespecjalnie pamiętam kiedy...



     Pokażę Wam co udało mi się zrobić dziś, tak na szybko, przy pomocy, a właściwie przy przeszkadzających dzieciach. Może Was zainspiruję, jeśli niczego nie macie w domu, a nigdzie nie wychodzicie?

BANER

Potrzebne:
  • blok techniczny czarny
  • kolorowe błyszczące kartki (mogą być zwykłe)
  • sznurek
  • dziurkacz
  • klej
  • nożyczki
Wykonanie:

Kartki A4 (u mnie czarny blok techniczny, ale to może być biały kolor) należy złożyć tak, aby powstały cztery części. Rozcinamy. Szykujemy tyle, ile liter.
Odcinamy z jednej strony trójkąt, aby powstała "chorągiewka".
Z ozdobnego papieru (brokatowy blok techniczny) wycinamy litery, cyfry i przyklejamy na czarne kartoniki.
W każdym kartoniku robimy dziurkaczem dziurki i przekładamy sznurek. Na końcu robimy pętelki, żeby łatwiej było zawiesić cały napis.

U mnie banerek wisi pomiędzy dwoma obrazami. Proste, prawda? 

AKCESORIA DO ROBIENIA SESJI ZDJĘCIOWYCH

sylwestrowa zabawa DIY

Potrzebne:
  • Czarny i kolorowy papier
  • nożyczki
  • klej
  • pisak
  • patyczki do szaszłyków

Wykonanie:
Wszystkie kształty wycinałam ręcznie poza kołami i sercem, gdy wspomogłam się Big Shotem. Tutaj dzieci pomogły pierwszy i ostatni raz...
Możecie podpatrzeć u mnie wzory, ale w internecie jest ich dużo więcej. Ogranicza Was wyobraźnia i zdolności ;)

akcesoria do sesji zdjęciowych
Wyłupiaste oczy i buzia z językiem

akcesoria do sesji zdjęciowych
Serce, "dymek" z napisem, wąsy

     A tak to wygląda mniej więcej na dziecku:


     Myślę, że do wieczora jeszcze coś wymyślę. Na pewno powiesimy jeszcze jakieś balony, bo tych to my w domu mamy zapas (chociaż nie mogę ich od rana znaleźć!!!)

     A jak tam Wasze plany na Sylwestra? Lubicie, wychodzicie, a może bojkotujecie tradycję świętowania końca roku? W wolnej chwili piszcie w komentarzach... :)

Na koniec dziękuję za odwiedziny i życzę:


:)