piątek, 5 grudnia 2014

Tagi - kartki świąteczne

    Święta coraz bliżej, a już jutro Mikołaj. Byliście grzeczni? Szóstego grudnia u mnie w domu ubieramy choinkę i stroimy całe mieszkanie. Już się mogę doczekać, chociaż jak zawsze spodziewam się lekkiego chaosu. Planuję jeszcze upiec pierniczki, ale obawiam się, że będę musiała to trochę przełożyć w czasie.

    Jutrzejszy dzień zapowiada się sympatycznie, bo choinka itd, a do tego wybieram się na Targi Poznańskie na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych. To taka moja mała tradycja świecka :)

    Kartki świąteczne zrobione, więc najbliższe dni spędzę na wypisywaniu życzeń. Czas nagli, jeśli mają dotrzeć przed Wigilią. Jestem ciekawa czy macie już ten temat załatwiony?

    Dziś kolejna porcja kartek świątecznych, trochę nietypowych dla mnie, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają. Trochę warstw, poszarpanych brzegów, pęknięć, sznurka innych dodatków.

Kartka nr 1





Kartka nr 2





Kartka nr 3




Kartki powstały w wyniku spontanicznego, ale bardzo twórczego spotkania z B. Dziękuję :)

A tymczasem mamy piątek, chwila moment co niektórzy zaczną weekend. 
Przyjemności! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)