poniedziałek, 5 grudnia 2016

DIY - lampiony świąteczne po słoikach


Grudzień to świetna okazja na robienie ozdób we własnym zakresie. Uwielbiam wszelkie kursy, gdzie mogę wykorzystać to, co mam w domu. A jak się okazało, w piwnicy miałam sporo tyci słoiczków po jogurtach z Biedronki...
Jak tylko zobaczyłam u jednej z dziewczyn tego typu lampiony (Handmade by MR) od razu pomyślałam, że to coś dla mnie! Proste, a jakże efektowne. Polecam!

Potrzebne materiały na lampiony

  • małe słoiczki
  • sznurek
  • ozdoby: u mnie papierowe listki, ale lepsze były żywe (świerk?), tekturowe gwiazdki, styropianowe kuleczki, mini bombki, mini szyszki;
  • gesso do pomalowania, ale pewnie jakaś biała farbka akrylowa da radę?
  • klej, najlepiej na gorąco. 

Jak zrobić lampiony po słoikach?

Na początku trzeba pomalować słoiczki na biało i wysuszyć.
W kolejnym kroku trzeba zawiązać sznurek, a dopiero potem przykleić ozdoby.
Na koniec robimy fotkę, wstawiamy na FB/IG. 
Wkładamy świeczuszkę i cieszymy się z wykonanego zadania! :)






Jak Wam się podoba pomysł na reaktywację słoików? ;)

Jeśli szukacie inspiracji na własnoręcznie wykonane upominki to odsyłam do wpisów z poprzednich lat:


Jak Wasze przygotowania do świąt? Szukacie już prezentów? Jeśli potrzebujesz coś dla dorosłego lub dziecka, którzy lubią spędzać kreatywnie czas to odsyłam Was na bloga BloomCraft!


Dziękuję za odwiedziny. Brakowało mi tego bloga, więc myślę, że wkrótce pojawi się kolejny wpis. 
Pozdrawiam Was serdecznie! 
Ula



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)