poniedziałek, 20 czerwca 2016

Zakładka do terminarza!

Poznałam ostatnio przedsiębiorczą kobietę, która mimo młodego wieku zakłada własną działalność i kupując nowy terminarz zaproponowała, żebym zrobiła jej zakładkę. 


Sam terminarz jest rozmiaru A4, więc musiałam odpowiednio powiększyć samą zakładkę. Postanowiłam pokolorować jedną z laleczek Julie Nutting, tak w ramach relaksu, a dopiero potem wpadłam na pomysł, że umieszczę ją na tej zakładce.
Dodałam kilka czerwonych elementów, bo to ulubiony kolor mojej nowej koleżanki. Poza tym pasek spódnicy, falbanę i buty potraktowałam crackle accents dla uzyskania dodatkowego efektu.
Teraz muszę tylko liczyć na pozytywną opinię nowej koleżanki.
Bardzo lubię robić zakładki, szczególnie takie dziewczęco - kobiece. Chociaż zbliża się Dzień Ojca...

Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)