niedziela, 5 czerwca 2016

Jak zrobić nietypową kartkę dla Taty?

szablon na kartkę piłę do cięcia
W czerwcu cała Polska obchodzi Dzień Ojca, więc postanowiłam odkurzyć swój stary pomysł na nietypową kartkę. Sama wyrysowałam sobie szablon, który może nie jest piękny graficznie, ale Wam go udostępnię. Kto wie? Może komuś przyda się taka kartka dla jakiejś "złotej rączki"?

Jak zrobić kartkę w formie piły?

Kilka produktów, trochę czasu i cierpliwości! To recepta na niebanalną kartkę na Dzień Ojca.

Potrzebne materiały:

  • arkusz A4 papieru wizytówkowego;
  • kawałek kolorowego papieru (scrapowy, albo kolorowy ze sklepu papierniczego);
  • nożyczki lub nożyk (dodatkowo takie do ciecia ząbków);
  • klej;
  • stempel (mój jest autorstwa Marty Szymańskiej z bloga magia z papieru);
  • ozdoby (u mnie listki i naklejki kropki).
  • szablon (mojego autorstwa, domowej roboty).
    kurs na kartkę piłę

Wykonanie:

DIY kartka piła

  1. Papier wizytówkowy zaginij krótszym bokiem. 
  2. Wydrukowany, wycięty szablon odrysuj na kartce.
  3. Pamiętaj, aby górna część wypadała na zgięciu, dzięki czemu kartka będzie ładnie się otwierała.
  4. Wytnij bazę kartki.
  5. Nożyczkami zrób "ząbki piły" (patrz rysunek szablonu).
  6. Z kolorowego papieru wytnij "rączkę piły" i przyklej.
  7. Na koniec przyklej ozdoby i stempel z napisem. Musisz tylko wypisać życzenia!

Gotowa kartka w formie piły do cięcia!

kurs na nietypową kartkę

Mam nadzieję, że podoba się Wam mój pomysł na kartkę dla Złotej Rączki. Jeśli szukacie innych nietypowych pomysłów na kartkę na Dzień Ojca lub na inną okazję to zajrzyjcie do moich starszych wpisów:
Pozdrawiam z gorącego Poznania :)
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)