piątek, 19 lutego 2016

Wesołego Alleluja!

zając na wielkanoc

Jak wspomniałam we wcześniejszym poście, Wielkanoc kojarzy mi się ze słońcem i ciepłem, dlatego sporo z moich kartek na tę okazję jest w energetycznych kolorach. Dziś pokażę zajączkowe...


Kartki wielkanocne


Mało robię kartek religijnych, najczęściej są to prace z motywem zająca, kurczaków, jajek, a wszystko ma być słodkie, kolorowe i radosne. Bo Wielkanoc kojarzy mi się z budzącą do życia przyrodą i radością. 
zając na wielkanoc
Druga kartka jest według tego samego wzoru, różni się tylko drobnymi dodatkami.
zając na wielkanoc

zając na wielkanoc
Na koniec razem dwie wersje, żeby dokładnie było widać różnice.
Mam nadzieję, że kartki spodobają się obdarowanym.

Dziękuję za odwiedziny i przy okazji życzę udanego weekendu! Zaglądajcie, bo szykuję wpis o ozdobie świątecznej, którą można zrobić z przedszkolakiem...
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)