piątek, 18 grudnia 2015

Pomysł na prezent, czyli zrób to sam!

     Do świąt zostało naprawdę już niewiele czasu. U mnie jeszcze nie wszystko jest gotowe, ale codziennie, systematycznie "do przodu". Muszę przyznać, że w tym roku zaszalałam jeśli chodzi o ozdoby świąteczne, ale także upominki ręcznie robione. Wymyślanie tego wszystkiego i robienie sprawiło mi mnóstwo frajdy, tym bardziej, że to raczej ostatnie takie luźne święta. W przyszłym roku czeka mnie powrót na tzw. rynek pracy, więc siłą rzeczy czasu będzie mniej. Znacznie mniej, dlatego teraz korzystam na maksa z twórczej weny.



     Chcę Wam pokazać mój kolejny pomysł na upominek, który podpatrzyłam w sieci i własnymi siłami zrobiłam "coś w ten deseń".

     Upominki trafią do rąk młodych dziewczynek - mojej siostrzenicy i koleżanek Jasia.

Plakat A4 z baletnicą w ramce


     Najpierw narysowałam postacie baletnic czarną akwarelową kredką, a potem namalowałam tło Ecoliną, czyli "koncentratem farby wodnej."




     Postacie miały być gładkie, ale ostatecznie dostały koronkowe tutu w prezencie. A co, w końcu święta!



    Myślę, że pomysł wart jest skopiowania. Oczywiście można kupić gotowe plakaty, nawet oprawione, ale wierzcie mi, że przy odrobinie chęci można samemu coś zmalować. Szablony można znaleźć w internecie za free, więc potem zostaje tylko zabawa farbami. Wystarczy wzór, a farby mogą ostatecznie być plakatowe. 
     No i jak, przekonałam Was do tego typu prac? Może przy okazji zobaczycie pozostałe 6 pomysłów na własnoręcznie robione upominki? Wkrótce jeszcze jeden pomysł... Zaglądajcie!