wtorek, 3 listopada 2015

Kartka dla chłopaka

     Nie myślcie, że teraz na blogu będą tylko świąteczne tematy. Zamierzam od czasu do czasu zaskoczyć Was czymś spoza głównego nurtu... ;)


     Dziś kartka zrobiona na osiemnaste urodziny pewnego Rafała...


     Miało być z motywem sportowym, więc od razu mi się wyświetliła w głowie piłka! Jako, że u mnie w domu dominuje siatkówka, to trochę na przekór na kartce pojawiła się futbolówka.


     Narysowałam sobie też strój sportowy na papierze scrapowym i wycięłam. A co!


     Takich strzałek jest więcej wewnątrz kartki, część pochodzi z gotowego arkusza, ale część sama narysowałam. :) :) :)



     Generalnie to zawsze mam problem z męskimi kartkami, ale od czasu do czasu jakąś zrobię i nawet wyjdzie znośnie, prawda?

     Przypominam o moim candy urodzinowym!


     Zachęcam do zapisywania!
:)