piątek, 16 października 2015

Kwiatki ręcznie robione

ręcznie robione kwiatki z materiału
Jakiś czas temu zobaczyłam pewien filmik na YouTube, gdzie kobieta robiła kwiatki z resztek koronek, wstążek i sznurków. Tak mi się ten pomysł spodobał, że po raz kolejny zrobiłam kilka sztuk. Jedne wyszły lepiej, inne gorzej, ale podoba mi się ta zabawa!


Mogliście je oglądać na kartce urodzinowejnotesach dla pań z przedszkola. Dziś pokażę kwiatki zrobione ostatnio.


Jak tak patrzę na te fotki, to stwierdzam, ze to bardziej stroiki niż kwiaty...

ręcznie robione kwiatki z materiału

ręcznie robione kwiatki z materiału

Użyłam skrawków koronek, tiulu, sznurka, elementów z masy MS, wstążki i guzików, które mam po babci. 

Jestem ciekawa, co myślicie o takim wykorzystywaniu resztek? Macie jakieś inne patenty na zachomikowane resztki/ścinki? Piszcie śmiało,  a ja tymczasem nieśmiało przypominam o candy, które zorganizowałam z okazji urodzin bloga. 

Candy do 17 listopada!
Częstujcie się!